Структура закладу

 

Прийом до закладу здійснюється з 6 –ти  років

Тривалість навчання  - 9, 11,12 років

 

Навчальний
рік

Всього
класів

1-4

5-9

10-11

Всього
учнів

2002 – 2003

24

7

11

6

609

2003 - 2004

22

7

11

4

570

2004 - 2005

21

9

9

3

541

2005 - 2006

21

9

8

4

523

2006 - 2007

22

8

9

5

518

2007 - 2008

21

8

9

4

492

2008 - 2009

22

9

9

4

504

2009 - 2010

22

9

11

2

503

2010 - 2011

22

10

11

1

502

2011 - 2012

24

11

10

3

525

2012 - 2013

25

11

10

4

575

2013 - 2014

25

12

10

3

589

2014 - 2015

24

11

11

2

583

2015 - 2016

26

12

11

3

545

2016 - 2017

28

12

12

4

585

2017 - 2018

29

12

13

4

622

2018 - 2019

27

12

12

3

629

З 2018-2019 навчального року присвоєно статус закладу загальної середньої освіти з українською мовою навчання.

Груп подовженого дня – 2 (60 учнів).

З 1998  року школа є опорною з впровадження варіативного навчання:

46% учнів відвідують 15 факультативів,  курсів за вибором, гуртків, спортивних секцій.

Слухачі факультативів й курсів за вибором беруть участь у науково-практичних конференціях, діяльності МАН.

69 учнів – учасники шкільних та міських олімпіад, з них 51% відвідують факультативи й курси за вибором. У 2018-2019 навчальному  році учні закладу посіли  25 призових місць у міських олімпіадах з базових дисциплін, що на
7 призових місць більше у порівнянні з 2017-2018 навчальним роком, 4 учнів взяли участь у обласних олімпіадах. 6 учнів взяли участь у міському етапі конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН; 4 взяли участь в обласному етапі, двоє з них стали призерами, 1 учень представив свою науково-дослідницьку роботу на всеукраїнському рівні.

Профільне навчання

З 2010 року школі присвоєно статус базової школи з організації багатопрофільного навчання. У 2019-2020 навчальному році відкрито такі профільні класи:

10 філологічний та технологічний напрями

         (профілі: української філології та  інформаційно-технологічний);

11– філологічний та технологічний напрями

        (профілі української філології та інформаційно-технологічний).